Правила повернення/обміну товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існують два випадки, коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:

1) товар несправний:
— товар несправний і був у ремонті, але після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин;

— товар несправний і є один із фактів:

сервіс-центр взагалі не може усунути дефект;

сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

2) товар не сподобався:
- товар не був у використанні, тобто. є новим (ідеальний стан, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Процедура оформлення повернення/обміну товару

- перевірити, чи підлягає товар поверненню, кращий вариант це перевірити, зв'язатися з нашими менеджерами по будь-якому телефону і вони проконсультують вас з цього питання враховуючи всі ньюанси законодавства та стану товару який підлягає поверненню. Або перевірити чи не входить він до переліку товарів, котрі не підлягають поверненю.*

- заява на повернення коштів з вказаням реквізитів для сплати та причиною повернення в довільній формі на ФОП Загородній Андрій Васильович

- Відправити товар Проліски (Київська обл.)  Відділення №1: вулиця Броварська, 4, Отримувач: Загородня Юлія, тел: 380671055442

Вимоги до відправки:

- товар повинен бути запакован в такому ж вигляді, як він приїхав к вам. (якщо пакування буде значно відрізнятися або не гарантувати цілосність - в поверненні може буте відмовлено).

- товар не повинен мати слідів використанння (якщо товар буде мати сліди використання - у поверненні може бути відмовлено)

- доставка Новою поштою повинна бути сплачена (якщо посилка буде не сплачена, наш кур'єр не зможе отримати повернення)

- якщо ви не впевнені в пакувані, перед відправкою бажано зробіть декілька фото пакування, щоб у разі якщо пакування або товар буде пошкоджений, ми змогли зняти з вас відповідальність і сперечатися з Новою поштою (якщо фото не буде, в разі пошкодження товару - ми не зможемо надати вимоги нової пошті у разі пошкодження).

Якщо все буде добре з товаром, упаковкою і доставкою - протягом 3-10 робочих днів буде розглянута ваша заявка про повернення і кошти будуть перераховані вам згідно способу, котрий ви вкажете в заяві на поверення.

Шановні покупці!
Отримуючи товар у відділенні служби доставки Вашого міста, одразу перевіряйте наявність та комплектацію товару у посилці.

Усі відносини між магазином та покупцем регулюються нормами Законодавства України.